Ο Frank Sinatra στην Capitol

Από τις πιο σημαντικές περιόδους της σπουδαίας δισκογραφικής καριέρας του Frank Sinatra είναι εκείνη, που ξεκίνησε με την συνάντησή του με τον Alan Livingston, αντιπρόεδρο της Capitol Records την 13 Μαρτίου του 1953 και την υπογραφή ενός επταετούς συμβολαίου που σηματοδήτησε το τέλος συνεργασίας του με την Columbia και την μεταστροφή του ρεπερτορίου του από τις μελωδικές ερωτικές μπαλάντες σε τραγούδια γραμμένα σε Swing ρυθμούς.

Στην ουσία ήταν μια νέα εκκίνηση της καριέρας του, που τα τελευταία χρόνια είχε βαλτώσει επικίνδυνα, λόγω των φημών και των δημοσιευμάτων για τη υποτιθέμενη σχέση του με την Μαφία, αλλά και για την θυελλώδη του σχέση με την ηθοποιό Ava Gardner, που τελικά παντρεύτηκε το 1951, κάτι που εκείνα τα χρόνια επηρέαζε αρνητικά τα δημόσια πρόσωπα, παρότι ο Sinatra υποστήριζε οτι ήδη είχε χωρίσει με την γυναίκα του Nancy.

Μετά την υπογραφή ο Sinatra μπαίνει στα στούντιο της Capitol με διευθυντή ορσχήστρας τον φίλο του Axel Stordahl από τα χρόνια της  Columbia. Από τις ηχογραφήσεις αυτές (7 Απριλίου 1953) προέκυψε το πρώτο single που κυκλοφόρησε με την ετικέτα της Capitol με τίτλο "I'm Walking Behind You» που έγραψε ο  Billy Reid.

Με τον σπουδαίο  Nelson Riddle, διευθυντή ορχήστρας και ενορχηστρωτή της Capitol, κυκλοφορεί τα περισσότερα Singles και μεγάλους δίσκους στην Capitol. 

Ο Frank Sinatra στα χρόνια της συνεργασίας του με την Capitol επιστρέφει στην κορυφή και κυκλοφορεί μερικούς απο τους πιο αξιόλογους και σημαντικούς δίσκους της καρέρας του ("Swing Easy!", "Songs for Swingin' Lovers!", "A Swingin' Affair!", "Come Fly with Me", "Sinatra's Swingin' Session!!!" )

Το 1960 ιδρύει την Reprise Records, την δική του δισκογραφική εταιρεία και έτσι κλείνει το κεφάλαιο Capitol με την ετικέτα της οποίας κυκλοφόρησε 15 studio albums, 2 sountrack albums, 62 EP's, 70 Singles  και δεκάδες Compilation albums


STUDIO ALBUMS
Στην παρένθεση αναγράφονται οι δημιουργοί (Συνθέτης/Στιχουργός)

Songs for Young Lovers
Κυκλοφορία: 4 Ιανουαρίου 1954
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. My Funny Valentine (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
2. The Girl Next Door (Ralph Blane, Hugh Martin)
3. A Foggy Day (George Gershwin/Ira Gershwin)
4. Like Someone in Love (Jimmy Van Heusen/Johnny Burke)

Πλευρά Β'
1. I Get a Kick Out of You (Cole Porter)
2. Little Girl Blue (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
3. They Can't Take That Away from Me (George Gershwin/Ira Gershwin)
4. Violets for Your Furs (Matt Dennis/Tom Adair)

Swing Easy!
Κυκλοφορία: 2 Αυγούστου 1954
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. Just One of Those Things (Cole Porter)
2. I'm Gonna Sit Right Down (And Write Myself a Letter) (Fred E. Ahlert/Joe Young)
3. Sunday (Chester Conn/Benny Krueger, Ned Miller, Jule Styne)
4. Wrap Your Troubles in Dreams (Harry Barris/Ted Koehler, Billy Moll)

Πλευρά Β'
1. Taking a Chance on Love (Vernon Duke/Ted Fetter, John Latouche)
2. Jeepers Creepers (Harry Warren/Johnny Mercer)
3. Get Happy (Harold Arlen/Ted Koehler)
4. All of Me (Gerald Marks, Seymour Simons)

In the Wee Small Hours
Κυκλοφορία: 25 Απριλίου 1955
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. In the Wee Small Hours of the Morning (David Mann/Bob Hilliard)
2. Mood Indigo (Barney Bigard, Duke Ellington/Irving Mills)
3. Glad to Be Unhappy (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
4. I Get Along Without You Very Well (Hoagy Carmichael)
5. Deep in a Dream (Jimmy Van Heusen/Eddie DeLange)
6. I See Your Face Before Me (Arthur Schwartz/Howard Dietz)
7. Can't We Be Friends? (Kay Swift/Paul James)
8. When Your Lover Has Gone (Einar Aaron Swan)

Πλευρά Β'
1. What Is This Thing Called Love? (Cole Porter)
2. Last Night When We Were Young (Harold Arlen,Yip Harburg)
3. I'll Be Around (Alec Wilder)
4. Ill Wind (Harold Arlen/Ted Koehler)
5. It Never Entered My Mind (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
6. Dancing on the Ceiling (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
7. I'll Never Be the Same (Matty Malneck and Frank Signorelli/Gus Kahn)
8. This Love of Mine (Sol Parker, Henry W. Sanicola, Jr./Frank Sinatra)

Songs for Swingin' Lovers!
Κυκλοφορία: 5 Μαρτίου 1956
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. You Make Me Feel So Young (Josef Myrow/Mack Gordon)
2. It Happened in Monterey (Mabel Wayne/Billy Rose)
3. You're Getting to Be a Habit with Me (Harry Warren/Al Dubin)
4. You Brought a New Kind of Love to Me (Sammy Fain, Irving Kahal, Pierre Norman)
5. Too Marvelous for Words (Richard A. Whiting/Johnny Mercer)
6. Old Devil Moon (Burton Lane/E.Y. Harburg)
7. Pennies from Heaven (Arthur Johnston/Johnny Burke)
8. Love Is Here to Stay (George Gershwin/Ira Gershwin)

Πλευρά Β'
1. I've Got You Under My Skin (Cole Porter)
2. I Thought About You (Jimmy Van Heusen/Johnny Mercer
3. We'll Be Together Again (Carl T. Fischer/Frankie Laine)
4. Makin' Whoopee (Walter Donaldson/Gus Kahn)
5. Swingin' Down the Lane (Isham Jones/Gus Kahn
6. Anything Goes (Cole Porter)
7. How About You? ( Burton Lane/Ralph Freed)

Close to You
Κυκλοφορία: 22 Ιανουαρίου 1957
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle και το Hollywood String Quartet
Πλευρά Α'
1. Close to You (Al Hoffman, Carl G. Lampl, Jerry Livingston)
2. P.S. I Love You (Gordon Jenkins/Johnny Mercer)
3. Love Locked Out (Ray Noble/Max Kester)
4. Everything Happens to Me (Matt Dennis/Tom Adair)
5. It's Easy to Remember (And So Hard to Forget) (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
6. Don't Like Goodbyes (Harold Arlen/Truman Capote)

Πλευρά Β'
1. With Every Breath I Take (Ralph Rainger, Leo Robin)
2. Blame It on My Youth (Oscar Levant/Edward Heyman)
3. It Could Happen to You (Jimmy Van Heusen/Johnny Burke)
4. I've Had My Moments (Walter Donaldson/Gus Kahn)
5. I Couldn't Sleep a Wink Last Night (Jimmy McHugh/Harold Adamson)
6. The End of a Love Affair (Edward Redding)

A Swingin' Affair!
Κυκλοφορία: 6 Μαΐου 1957
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. Night and Day (Cole Porter)
2. I Wish I Were in Love Again (Richard Rodgers/Lorenz Hart
3. "I Got Plenty o' Nuttin' (George Gershwin/Ira Gershwin, DuBose Heyward)
4. I Guess I'll Have to Change My Plan (Arthur Schwartz/Howard Dietz)
5. Nice Work If You Can Get It (George Gershwin/Ira Gershwin)
6. Stars Fell on Alabama (Frank Perkins/Mitchell Parish)
7. No One Ever Tells You (Hub Atwood, Carroll Coates)
8. I Won't Dance (Μουσική: Jerome Kern)
Αρχικοί Στίχοι (1934) Oscar Hammerstein II, Otto Harbach  
Στίχοι (1935): Jimmy McHugh, Dorothy Fields

Πλευρά Β'
1. The Lonesome Road (Nat Shilkret/Gene Austin)
2. At Long Last Love (Cole Porter)
3. You'd Be So Nice to Come Home To (Cole Porter)
6. If I Had You" (Jimmy Campbell, Reginald Connelly, Ted Shapiro)
7. Oh! Look at Me Now (Joe Bushkin/John DeVries) 

Where Are You?
Κυκλοφορία: 2 Σεπτεμβρίου 1957
Διεύθυνση Ορχήστρας: Gordon Jenkins
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Gordon Jenkins
Πλευρά Α'
1. Where Are You? (Jimmy McHugh/Harold Adamson)
2. The Night We Called It a Day (Matt Dennis/Tom Adair)
3. I Cover the Waterfront (Johnny Green/Edward Heyman)
4. Maybe You'll Be There (Rube Bloom/Sammy Gallop)
5. Laura (David Raksin/Johnny Mercer)
6. Lonely Town (Leonard Bernstein/Betty Comden, Adolph Green)

Πλευρά Β'
1. Autumn Leaves  (Joseph Kosma/Johnny Mercer)
Διασκευή του γαλλικού τραγουδιού "Les Feuilles mortes" (Joseph Kosma/Jacques Prévert)
2. I'm a Fool to Want You (Jack Wolf, Joel Herron, Frank Sinatra)
3. I Think of You (Jack Elliott, Don Marcotte)
4. Where Is the One? (Alec Wilder, Edwin Finckel)
5. There's No You (Hal Hopper/Tom Adair)
6. Baby Won't You Please Come Home (Charles Warfield, Clarence Williams)

A Jolly Christmas from Frank Sinatra
Κυκλοφορία: 21 Σεπτεμβρίου 1957
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Gordon Jenkins
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Gordon Jenkins και η Χορωδία  The Ralph Brewster Singers
Πλευρά Α'
1. Jingle Bells (James Pierpont)
2. The Christmas Song (Mel Tormé, Robert Wells)
3. Mistletoe and Holly (Dok Stanford, Hank Sanicola, Frank Sinatra)
4. I'll Be Home for Christmas (Walter Kent/Kim Gannon, Buck Ram)
5. The Christmas Waltz (Jule Styne/Sammy Cahn)
6. Have Yourself a Merry Little Christmas (Hugh Martin, Ralph Blane)

Πλευρά Β'
1. The First Noel (Traditional)
Αrranged by Gordon Jenkins
2. Hark! The Herald Angels Sing (Felix Mendelssohn/Charles Wesley)
3. O Little Town of Bethlehem (Lewis H. Redner/Phillips Brooks)
4. Adeste Fideles (John Francis Wade)
5. It Came Upon the Midnight Clear (Richard Storrs Willis/Edmund Sears)
6. Silent Night (Franz Gruber, Josef Mohr)

Come Fly with Me
Κυκλοφορία: 6 Ιανουαρίου 1958
Παραγωγός: Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Billy May
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Billy May
Πλευρά Α'
1. Come Fly with Me (Jimmy Van Heusen/Sammy Cahn)
2. Around the World (Harold Adamson/Victor Young)
3. Isle of Capri (Will Grosz/Jimmy Kennedy)
4. Moonlight in Vermont (Karl Suessdorf/John Blackburn)
5. Autumn in New York (Vernon Duke)
6. On the Road to Mandalay (Oley Speaks/Rudyard Kipling)

Πλευρά Β'
1. Let's Get Away from It All (Matt Dennis/Tom Adair)
2. April in Paris (Vernon Duke/ip Harburg)
3. London by Night (Carroll Coates)
4. Brazil (Ary Barroso/Bob Russell)
Διασκευή του Βραζιλιάνικου τραγουδιού "Aquarela do Brasil" (Ary Barroso)
5. Blue Hawaii (Leo Robin, Ralph Rainger)
6. It's Nice to Go Trav'ling (Jimmy Van Heusen/Sammy Cahn)

Frank Sinatra Sings for Only the Lonely
Κυκλοφορία: 8 Σεπτεμβρίου 1958
Παραγωγός: Dave Cavanaugh
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. Only the Lonely (Jimmy Van Heusen/Sammy Cahn)
2. Angel Eyes (Matt Dennis/Earl Brent)
3. What's New? (Bob Haggart/Johnny Burke)
4. It's a Lonesome Old Town (Charles Kisco/Harry Tobias)
5. Willow Weep for Me (Ann Ronell)
6. Goodbye (Gordon Jenkins)

Πλευρά Β'
1. Blues in the Night (Harold Arlen/Johnny Mercer)
2. Guess I'll Hang My Tears Out to Dry (Jule Styne/Sammy Cahn)
3. Ebb Tide (Robert Maxwell/Carl Sigman)
4. Spring Is Here (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
5. Gone with the Wind  (Allie Wrubel/Herb Magidson)
6. One for My Baby (and One More for the Road) (Harold Arlen/Johnny Mercer)

Come Dance with Me!
Κυκλοφορία: 5 Ιανουαρίου 1959
Παραγωγός: Dave Cavanaugh
Διεύθυνση Ορχήστρας: Billy May
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Billy May
Πλευρά Α'
1. Come Dance with Me (Jimmy Van Heusen/Sammy Cahn)
2. Something's Gotta Give (Johnny Mercer)
3. Just in Time (Jule Styne/Betty Comden, Adolph Green)
4. Dancing in the Dark (Arthur Schwartz/Howard Dietz)
5. Too Close for Comfort (Jerry Bock, Larry Holofcener, George Weiss)
6. I Could Have Danced All Night (Frederick Loewe/Alan Jay Lerner)

Πλευρά Β'
1. Saturday Night (Is the Loneliest Night of the Week) (Jule Styne/Sammy Cahn)
2. Day In, Day Out (Rube Bloom/Johnny Mercer)
3. Cheek to Cheek (Irving Berlin)
4. Baubles, Bangles & Beads (Robert Wright, George Forrest)
5. The Song Is You (Jerome Kern/Oscar Hammerstein II)
6. The Last Dance (Jimmy Van Heusen/Sammy Cahn)

No One Cares
Κυκλοφορία: 20 Ιουίου1959
Παραγωγός: Dave Cavanaugh
Διεύθυνση Ορχήστρας: Gordon Jenkins
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Gordon Jenkins 
Πλευρά Α'
1. When No One Cares (Jimmy Van Heusen/Sammy Cahn)
2. A Cottage for Sale (Willard Robison/Larry Conley)
3. Stormy Weather ( Harold Arlen/Ted Koehler)
4. Where Do You Go? (Alec Wilder/Arnold Sundgaard)
5. I Don't Stand a Ghost of a Chance with You ( Victor Young/Ned Washington, Bing Crosby)
6. Here's That Rainy Day (Jimmy Van Heusen/ Johnny Burke)

Πλευρά Β'
1. I Can't Get Started (Vernon Duke/Ira Gershwin)
2. Why Try to Change Me Now? (Cy Coleman/Joseph McCarthy)
3. Just Friends (John Klenner/Sam M. Lewis)
4. I'll Never Smile Again (Ruth Lowe)
5. None But the Lonely Heart (Pyotr Ilyich Tchaikovsky/Arthur Westbrook)
Διασκευή του τελευταίου από τα έξι ρομάντζα (Op. 6, No. 6) που συνέθεσε ο Πιότρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι στα τέλη του 1869. Αρχικοι στίχοι από τους Lev Mei, Johann Wolfgang von Goethe

Nice 'n' Easy
Κυκλοφορία: 25 Ιουλίου 1960
Παραγωγός: Dave Cavanaugh
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. Nice 'N Easy (Lew Spence/Alan Bergman, Marilyn Keith)
2. That Old Feeling (Sammy Fain/Lew Brown)
3. How Deep Is The Ocean (Irving Berlin)
4. I've Got A Crush On You (George Gershwin/Ira Gershwin)
5. You Go To My Head (J. Fred Coots/Haven Gillespie)
6. Fools Rush In (Rube Bloom/Johnny Mercer)

Πλευρά Β'
1. Nevertheless (I'm In Love With You) (Harry Ruby/Bert Kalmar) 
2. She's Funny That Way (Neil Moret/Richard A. Whiting)
3. Try A Little Tenderness ( Harry M. Woods/Jimmy Campbell, Reg Connelly)
4. Embraceable You (George Gershwin/Ira Gershwin)
5. Mam'selle (Edmund Goulding/Mack Gordon)
6. Dream (Johnny Mercer)

Sinatra's Swingin' Session!!!
Κυκλοφορία: 3 Ιανουαρίου 1961
Παραγωγός: Dave Cavanaugh
Διεύθυνση Ορχήστρας: Nelson Riddle
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Nelson Riddle
Πλευρά Α'
1. When You're Smiling (Mark Fisher, Joe Goodwin, Larry Shay)
2. Blue Moon (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
3. S'Posin' (Paul Denniker/Andy Razaf)
4. It All Depends on You (Ray Henderson/B.G. DeSylva, Lew Brown)
5. It's Only a Paper Moon (Harold Arlen/Yip Harburg, Billy Rose)
6. My Blue Heaven (Walter Donaldson/George A. Whiting)

Πλευρά Β'
1. Should I? (Nacio Herb Brown/Arthur Freed)
2. September in the Rain (Harry Warren/Al Dubin)
3. Always (Irving Berlin)
4. I Can't Believe That You're In Love With Me (Jimmy McHugh/Clarence Gaskill)
5. I Concentrate on You (Cole Porter)
6. You Do Something to Me (Cole Porter)

Come Swing with Me!
Κυκλοφορία: 31 Ιουλίου1961
Παραγωγός: Dave Cavanaugh
Διεύθυνση Ορχήστρας: Billy May
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Billy May
Πλευρά Α'
1. Day by Day (Axel Stordahl, Paul Weston/Sammy Cahn)
2. Sentimental (Journey Les Brown, Ben Homer/Bud Green)
3. Almost Like Being in Love (Frederick Loewe/Alan Jay Lerner)
4. Five Minutes More (Jule Styne/Sammy Cahn)
5. American Beauty Rose (Mack David, Redd Evans, Arthur Altman)
6. Yes Indeed! (Sy Oliver)

Πλευρά Β'
1. On the Sunny Side of the Street (Jimmy McHugh/Dorothy Fields)
2. Don't Take Your Love from Me (Henry Nemo)
3. That Old Black Magic (Harold Arlen/Johnny Mercer)
4. Lover (Richard Rodgers/Lorenz Hart)
5. Paper Doll (Johnny S. Black)
6. I've Heard That Song Before (Jule Styne/Sammy Cahn)

Point of No Return
Κυκλοφορία: 5 Μαρτίου 1962
Παραγωγοί: Dave Cavanaugh, Voyle Gilmore
Διεύθυνση Ορχήστρας: Axel Stordahl
Συμμετέχει η Ορχήστρα του Axel Stordahl
Πλευρά Α'
1. (Ah, the Apple Trees) When the World Was Young (Philippe Gérard/Johnny Mercer)
Διασκευή του Γαλλικού τραγουδιού "Le Chevalier de Paris" (Philippe Gérard/ Angèle Vannier)
2. I'll Remember April (Gene de Paul/Don Raye,Patricia Johnston)
3. September Song (Kurt Weill/Maxwell Anderson)
4. A Million Dreams Ago (Eddy Howard, Dick Jurgens, Lew Quadling)
5. I'll See You Again (Noël Coward)
6. There Will Never Be Another You (Harry Warren/Mack Gordon)

Πλευρά Β'
1. Somewhere Along the Way (Kurt Adams [1]/Sammy Gallop)
2. It's a Blue World (Bob Wright, Chet Forrest)
3. These Foolish Things (Remind Me of You) (Jack Strachey/Holt Marvell [2])
4. As Time Goes By (Herman Hupfeld)
5. I'll Be Seeing You (Sammy Fain/Irving Kahal)
6. Memories of You (Eubie Blake/Andy Razaf)

[1] Ψευδώνυμο του Jimmy Van Heusen 
[2] Ψευδώνυμο του Eric Maschwitz

SINGLES (1953–1962)

1953
I'm Walking Behind You/Lean Baby
I've Got the World on a String/My One and Only Love
From Here to Eternity
South of the Border (Down Mexico Way)
1954
Young at Heart
Don't Worry 'bout Me/I Could Have Told You"
Three Coins in the Fountain
The Gal That Got Away/Half as Lovely (Twice as True)
It Worries Me
The Christmas Waltz
You, My Love

1955
Melody of Love
Why Should I Cry Over You?
Two Hearts, Two Kisses (Make One Love)
Learnin' the Blues
Not as a Stranger
Same Old Saturday Night/Fairy Tale
Love and Marriage
(Love Is) The Tender Trap

1956
Flowers Mean Forgiveness /You'll Get Yours
(How Little It Matters) How Little We Know/Five Hundred Guys
You're Sensational/Wait for Me
True Love (with Bing Crosby and Grace Kelly)
Mind If I Make Love to You?
Hey! Jealous Lover
Can I Steal a Little Love?/Your Love for Me
Willow Weep for Me/One for my Baby κυκλοφορία στη Μ. Βρετανία)

1957
Crazy Love/So Long, My Love
You're Cheatin' Yourself (If You're Cheatin' On Me)
All the Way/Chicago (That Toddlin' Town)
Witchcraft/Tell Her You Love Her
Have Yourself a Merry Little Christmas
Jingle Bells
Mistletoe and Holly

1958
Nothing in Common/How Are Ya Fixed for Love? (with Keely Smith)
Monique/Same Old Song and Dance
Mr. Success
To Love and Be Loved
1959
French Foreign Legion
High Hopes
Talk to Me
1960
It's Nice to Go Trav'ling
River, Stay 'Way from My Door/It's Over, It's Over, It's Over
Nice 'n' Easy
Ol' Mac Donald

1961
My Blue Heaven/Sentimental Baby
American Beauty Rose/Sentimental Journey

1962
I've Heard That Song Before/The Moon Was Yellow
I'll Remember April
Hidden Persuasion/I Love Paris

Σχόλια